Menu

PostNL

huisstijl, infographics, webdesign

Bril&Baard verzorgde, in opdracht van Liters, het grafisch werk voor de campagne MailMonitorBenchmark. Hiervoor ontwikkelden wij de campagnestijl, het webdesign en infographics.

PostNL doet al jaren, in samenwerking met het Rotterdamse onderzoeksbureau Metrixlab, onderzoek naar de effectiviteit van direct mails, ofwel brievenbusreclame. Om alle marketeers in Nederland inzicht te geven in de werking van DM, heeft PostNL de resultaten van deze onderzoeken vrijgegeven.

Liters ontwikkelde hiervoor de contentcampagne MailMonitorBenchmark. Centraal binnen de campagne staat een online tool met interactieve infographics, waarmee marketeers kunnen grasduinen door de resultaten. Daarnaast wordt deze campagne ondersteund met infographics, blogs, social content, online advertising en een whitepaper. Bril&Baard was nauw betrokken bij de conceptvorming, zodat wij ervoor zorgden dat de grafische uitstraling paste bij de campagne, PostNL en MetrixLab.